.



Strona ładuje się ...
Poczekaj jeszcze chwilę ...

Regulamin

Regulamin serwisu

 

1. Definicje

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Klient – osoba fizyczna, każdy podmiot, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która posiadając zdolność do podejmowania czynności prawnych, korzysta ze Sklepu dokonując w nim zakupów oraz innych czynności.

Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupów w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową / zgodnie z art. 22, ustęp 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny /

Zamawiający – Konsument

Kontakt ze Sklepem

Nazwa sklepu: GrobyCmentarzeWarszawa.pl,

telefon: 727 351 127,

E-mail: biuro@grobycmentarzewarszawa.pl

Konto – indywidualne nieodpłatne konto zakładane przez Kupującego w Sklepie w celu dokonywania transakcji w formie elektronicznej – uregulowana odrębnym regulaminem

Koszyk – funkcja Sklepu umożliwiająca wprowadzenie, modyfikowanie i wyświetlanie wszystkich danych związanych z zamówieniem usługi, czyli: wybrana usługa, rodzaje i liczba produktów niezbędnych do realizacji usługi, adres i położenie grobu, termin wykonania usługi, dane do faktury, forma płatności.

Podmiot realizujący płatność – zewnętrzny podmiot pośredniczący przy realizacji płatności za pomocą przelewu bankowego lub płatności kartą płatniczą

Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresami: https://GrobyCmentarzeWarszawa.pl

Sprzedawca – EMKA PLUS – Krzysztof Mazur, ul. Pustola 34a/38,  telefon: 889 598 639, NIP: 5271574164, REGON: 012880167

Strona usługowa – strona przestawiająca informacje o usłudze

Regulamin – niniejszy regulamin

Sklep – serwis internetowy „Opieka nad Grobami Warszawa”, działający pod adresem https://grobycmentarzewarszawa.pl służący do złożenia zamówienia na usługę

Komunikacja Drogą Elektroniczną – Komunikacja pomiędzy stronami za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) oraz formularzy kontaktowych dostępnych na stronie www.

Usługodawca – firma „EMKA PLUS – Krzysztof Mazur” z adresem siedziby: ul. Pustola 34a/38, 01-107 Warszawa, NIP: PL5271574164,

Usługobiorca – każda osoba fizyczna, uzyskująca dostęp do Serwisu i korzystająca z usług świadczonych za pośrednictwem Serwisu przez Usługodawcę.

Konsument – Usługobiorca

WooPayments – zewnętrzny operator płatności płatności elektronicznych

Przelewy24 – zewnętrzny operator płatności płatności elektronicznych

Biuro – miejsce obsługi Klienta dostępne pod numerem telefonu zamieszczonym na stronie głównej Sklepu Telefon oraz przez formularz kontaktowy za pośrednictwem sieci Internet pod adresem adres WWW lub E-mail

Promocje – informacje o promocjach obowiązujących w Sklepie

Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Usługę.

2. Postanowienie ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady:
    1. rejestracji w Sklepie
    2. korzystania ze Sklepu
    3. składania zamówień na usługi oferowane przez Sklep, ich realizacji oraz uiszczania za nie należności
    4. rezygnacji z zamówienia i odstąpienia od umowy przysługujące Klientom
    5. składania i rozpatrywania reklamacji
  2. Do przeglądania stron internetowych Sklepu i znajdujących się w nim produktów niezbędne jest urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową obsługującą JavaScript oraz pliki cookies typu Internet Explorer, Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Opera lub Safari.
  3. Korzystanie z funkcji Sklepu związanych z rejestracją i składaniem zamówień na usługi wymaga aktywnego konta poczty elektronicznej e-mail.
  4. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga rejestracji.
  5. Składanie zamówień przez Klienta na usługi znajdujące się w ofercie Sklepu i dokonywanie zamówień wymaga od Klienta wybranie jednej z alternatywnych możliwości:
    1. dokonania rejestracji Konta zgodnie z postanowieniami § 3 niniejszego regulaminu albo
    2. wskazania danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia
    3. bez dokonywania rejestracji
  6. Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem serwisu WooPayments, Przelewy24.pl
  7. Sklep, jego witryna i wszelkie treści zamieszczone na jego stronach internetowych albo na jakichkolwiek forach lub nośnikach, w szczególności informacyjnych lub reklamowych, jak też forma wyrażenia takich treści, są przedmiotem wyłącznych praw przysługujących EMKA PLUS albo osobom trzecim i podlegających ochronie prawnej. Owe treści i formy zostały przy tym zindywidualizowane w sposób identyfikujący EMKA PLUS. W związku z powyższym, kopiowanie albo jakiekolwiek inne przetwarzanie lub wykorzystywanie tych treści albo form, albo treści lub form rodzących do nich podobieństwo, może skutkować odpowiedzialnością prawną, w szczególności opartą na przepisach Kodeksu cywilnego o ochronie dóbr osobistych, przepisach ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2006.90.631 j.t. z późn. zm.) albo też przepisach ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2003.153.1503 j.t. z późn. zm.). Zabronione jest dostarczanie przez Klientów na strony Sklepu treści naruszających prawo, dobre obyczaje, albo prawa osób trzecich, działania ingerujące w funkcjonowanie Sklepu, jego zawartość oraz elementy techniczne, rozsyłanie spamu oraz prowadzenie w nim jakiejkolwiek działalności. Wszystkie nazwy produktów zamieszczone na stronie Sklepu mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. – Prawo własności przemysłowej lub innych przepisów prawa.
  8. Umowa w zakresie prowadzenia Konta oraz umowy o sprzedaż produktów odbywają się w języku polskim oraz na podstawie niniejszego regulaminu. Ceny podane są w języku polskim.
  9. Sklep może zmienić regulamin Konta jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności zmian w zakresie warunków technicznych, procesu zamawiania i zawierania umów, danych teleadresowych, numerów identyfikacyjnych, adresów, poprawy jakości, funkcjonalności oraz bezpieczeństwa świadczonej usługi, a także zmian przepisów prawnych regulujących działalność Sklepu. Zmiana taka będzie oznajmiana na stronie Sklepu. Zmieniony Regulamin nie będzie miał wpływu na zamówienia złożone przed jego wprowadzaniem.
  10. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza i nie ogranicza uprawnień Zamawiającego Usługę wynikających z przepisów prawa.

3. Rejestracja

  1. Rejestracja w Sklepie I założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Klienta. Umożliwia Klientowi założenie indywidualnego nieodpłatnego Konta, w ramach którego Klient może korzystać z następujących możliwości:
    1. wprowadzanie, edytowanie, modyfikowanie oraz usuwanie danych
    2. wprowadzanie różnych adresów dostawy
    3. składanie zamówień z wykorzystaniem wprowadzonych przez siebie danych
    4. przeglądanie historii złożonych zamówień
    5. korzystanie z kodów rabatowych w przypadku ich udostępnienia przez Sklep
    6. dokonywanie płatności za złożone zamówienia według wybranej przez siebie formy
    7. korzystanie z innych funkcji dostępnych dla Klientów posiadających Konto
    8. zamówienie oraz rezygnację z newslettera
  2. W celu rejestracji i założenia indywidualnego Konta, Klient musi wypełnić i przesłać formularz rejestracyjny online podając imię i nazwisko lub nick (pseudonim), adres e-mail oraz hasło, a także zapoznać się z postanowieniami niniejszego regulaminu i zaakceptować jego treść.
  3. Po wypełnieniu i przesłaniu formularza rejestracyjnego przez Klienta, Sklep, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, przesyła potwierdzenie dokonania rejestracji, co oznacza zawarcie między Klientem a Sklepem umowy o nieodpłatne świadczenie usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu konta Klienta na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
  4. Po dokonanej rejestracji Konta w Sklepie, Klient wykorzystuje Konto i wprowadzone w nim dane w komunikacji ze Sklepem i w realizacji składanych przez siebie zamówień, z czego może korzystać po zalogowaniu przy użyciu danych zapisanych podczas rejestracji Konta lub jego modyfikacji
  5. Utworzone przez Klienta Konto prowadzone jest przez Sklep nieodpłatnie i na czas nieoznaczony.
  6. Klient w każdym czasie może bez ponoszenia jakichkolwiek opłat zrezygnować z prowadzenia Konta przez Sklep i zażądać jego usunięcia składając żądanie w formie pisemnej na adres mailowy Serwisu. Usunięcie Konta następuje niezwłocznie po potwierdzeniu danych Klienta i jest jednoznaczne z rozwiązaniem umowy ze Sklepem prowadzenia konta Klienta.
  7. Sklep jest uprawniony do usunięcia konta Klienta w przypadku naruszenia prawa, praw osób trzecich, zasad współżycia społecznego, naruszenia niniejszego Regulaminu, podawania nieprawidłowych danych uniemożliwiających realizację zamówienia, albo powtarzającego się składania i rezygnowania z zamówień – poprzez złożenie oświadczenia na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres poczty elektronicznej i jest jednoznaczne z rozwiązaniem umowy ze Sklepem o prowadzenie konta Klienta.
  8. Usunięcia konta Klienta w trybie ustępu 7 lub ustępu 8, skutkuje anulowaniem złożonych przez niego zamówień i zwrotem zapłaconych kwot.

4. Informacje o produktach

  1. Informacje o usługach dostępnych w Sklepie stanowią ofertę w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.2. Ceny usług w Sklepie są cenami Brutto i podawane są w złotych polskich.
  2. Całkowity koszt zamówienia obejmujący cenę usług oraz dodatków do usługi jak znicze, kwiaty czy wiązanki uwidocznione są w Koszyku przed złożeniem zamówienia przez Klienta.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen Usług z wyłączeniem zamówień złożonych przed zmianą ceny.
  4. Sklep może przeprowadzać akcje promocyjne na odrębnie określonych zasadach.

5. Zakupy w Sklepie

  1. Sklep dostępny jest dla Klientów w ciągu całego tygodnia i o dowolnej porze. Klient może składać zamówienia na Usługi dostępne w Sklepie w każdym czasie, z wyłączeniem zakazów lub ograniczeń wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
  2. Aby złożyć zamówienie należy:
    1. Posiadając już Konto zalogować się do Sklepu lub skorzystać z możliwości złożenia zamówienia bez rejestracji
    2. wybrać kolejno Termin wykonania usługi, adres cmentarza, położenie grobu, rodzaj usługi będącej przedmiotem zamówienia. Dodatkowo można zamówić złożenie kwiatów, wiązanek i zapalenie dodatkowych zniczy i dodać do koszyka klikając ”Do Koszyka”
    3. wypełnić formularz zamówienia podając dokładny adres oraz dane do  faktury
    4. wybrać formę płatności
    5. wybrać opcję ”Zamawiam i płacę”, która jest dostępna zarówno bez rejestracji jak i z rejestracją,
  3. Zamówienie uznaje się za złożone w momencie potwierdzenia przez Kupującego jego treści i zaakceptowania Regulaminu.
  4. Przesłanie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sklepowi oferty zawarcia umowy kupna-sprzedaży zamówionej usługi, która staje się wiążąca dla Klienta i Sklepu po potwierdzeniu jej przyjęcia przez Sklep, o czym Sklep informuje Klienta w terminie do 7 dni roboczych potwierdzając drogą mailową przyjęcie zamówienia do realizacji.
  5. W przypadku braku możliwości przyjęcia zamówienia do realizacji, umowa pomiędzy Klientem a Sklepem nie zostaje zawarta, a wszelkie uiszczone płatności dotyczące tego zamówienia zostaną niezwłocznie zwrócone Klientowi.
  6. Sklep zastrzega sobie prawo do:
    1. anulowania zamówienia w razie braku pełnej płatności, co jest jednoznaczne ze zwolnieniem Sklepu z obowiązku jego realizacji i zwrotem Klientowi zapłaconej kwoty zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
    2. czasowego zwieszenia sprzedaży, wyłączenia niektórych funkcji, zawieszenia działania spowodowanego pracami modernizacyjnymi, awariami oraz czynnikami niezależnymi od Sklepu
    3. Każde składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.

6. Modyfikacje zamówienia

  1. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu odnośnie adresu dostawy i danych do faktury do momentu dokonania płatności poprzez złożenie odpowiedniej dyspozycji w zakładce ”Twoje konto” albo zgłaszając ją do Serwisu. W przypadku rezygnacji z zamówienia po dokonaniu zapłaty, zwrot odpowiadającej rezygnacji zapłaconej kwoty nastąpi zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z potrąceniem kosztów poniesionych przez Sklep.
  2. Zmian w zamówieniu można dokonywać na stronie Sklepu w zakładce „Twoje konto” lub klikając w link wysłany w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia dla zakupów bez rejestracji, lub kontaktując się z Serwisem.
  3. Klient otrzyma potwierdzenie dokonania zmian lub anulowania zamówienia na adres mailowy wskazany w procesie składania zamówienia.

7. Formy płatności

  1. Zamówienia złożone w Sklepie przez Klientów zarejestrowanych i niezarejestrowanych będą realizowane po opłaceniu z góry,
  2. Klient może wybrać jedną formę płatności za zamówienie, nie ma możliwości dokonania zapłaty za część zamówienia z góry, a za część zamówienia przy odbiorze.
  3. Płatności z góry mogą być uiszczane: przelewem bankowym, kartą płatniczą akceptowaną przez Sklep, jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Sklep.
  4. Po otrzymaniu pełnej wpłaty usługa zostaje realizowana w ustalonym terminie.
  5. Kody rabatowe posiadają okres ważności i tylko tym w czasie Klient może z niego skorzystać. Kod rabatowy nie może być łączony z żadnymi innymi kodami rabatowymi oraz promocjami.
  6. W przypadku dokonywania przez Klienta płatności kartą płatniczą bez rejestracji w Sklepie, przy każdej transakcji zostanie pobrana kwota w wysokości 1zł (jeden zł) w celu weryfikacji karty płatniczej i poprawności wskazanych danych. Po skutecznym pobraniu należności zostanie ona zwrócona w ciągu 2 dni roboczych, na co Klient wyraża zgodę.
  7. W przypadku niektórych metod płatności opłacenie zamówienia jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

8. Dodatkowa autoryzacja płatności

  1. Dodatkowa autoryzacja płatności przez podanie kodu autoryzującego wymagana jest w przypadku płatności kartą kredytową, która nie posiada wymagalności podania Kodu CVV2/CVC2
  2. Kod Autoryzacyjny zostanie wysłany Klientowi SMS-em oraz mailowo zgodnie z podanymi przez niego danymi podczas składania zamówienia, z okresem ważności wynoszącym 30 minut od jego otrzymania.

9. Realizacja zamówień

  1. Usługa jest realizowana w terminie ustalonym przy składaniu zamówienia przez klienta.
  2. W razie błędnie wybranego terminu realizacji zamówienia przez klienta, biuro skontaktuje się z klientem w celu ustalenia nowego terminu.
  1. W związku z realizacją zamówienia Sklep może przesyłać do Klienta prośbę o wypełnienie ankiety i oceny realizacji zamówienia.

 

10. Rękojmia i reklamacje z tytuł rękojmi

  1. W przypadku wadliwego wykonania usługi, Klient ma możliwość reklamowania na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  2. Korzystanie z prawa do reklamacji z tytułu rękojmi, wymaga od Klienta pisemnej reklamacji zawierającą jej przyczynę oraz treść żądania, a Sklep w ciągu 14 dni kalendarzowych powiadomi Klienta o swojej decyzji. Zgodnie z Kodeksem Cywilnym Klient może:
    1. żądać obniżenia ceny
    2. żądać poprawienia usługi
    3. przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i żądać zwrotu należności

11. Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy

  1. Klient może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na nie usługi nie zostały jeszcze wykonane.
  2. Rezygnacja z zamówienia może się odbyć poprzez:
    1. kontakt z Serwisem
    2. anulowanie zamówienia na stronie Sklepu po zalogowaniu do swojego konta Klienta
  3. Stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
  4. Konsument, który chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, powinien dostarczyć do Sklepu stosowne oświadczenie pocztą elektroniczną lub tradycyjną. Może skorzystać z formularza na stronie Sklepu, albo z ustawowego wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta informacji o wykonaniu przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  5. W razie odstąpienia od umowy Sklep zwróci Konsumentowi uiszczoną przez niego należność.
  6. Konsument, który odstąpił od umowy, ma obowiązek zwrócić produkt do Sklepu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
  7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.

12. Zwrot należności Klientom

  1. Sklep dokonuje zwrotu należności niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni w przypadku:
    1. anulowania zamówienia opłaconego z góry przed jego realizacją
    2. uznania reklamacji i braku możliwości wykonania usługi
    3. nieprzyjęcia oferty Klienta dotyczącej zamówienia, jeżeli zamówienie zostało opłacone z góry.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z § 12 niniejszego regulaminu, Sklep zwraca Konsumentowi płatność niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy
  3. Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty i miejsca, z jakiego korzystał Klient.
  4. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu Klientowi środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą, Sklep dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.

13. Promocje

  1. Na stronach Sklepu i newslettera mogą być ogłaszane promocje na czas określony i nieokreślony lub do wyczerpania usług objętych Promocją. Promocje obniżają procentowo lub kwotowo cenę usługi po spełnieniu warunków promocji, a mogą występować jako:
    1. promocje usługowe – obniżające cenę usługi zgodnie z rabatem kwotowym lub procentowym
    2. promocje wartościowe – obniżające cenę Koszyka po dodaniu do niego usług objętych promocją
    3. pakiety promocyjne – przy zakupie określonej ilości dowolnych usług objętych Promocją
    4. zestawy promocyjne – przy zakupie zestawu promocyjnego składającego się usług zamieszczonych w zakładce Promocje.

Promocja może być uzależniona od podania kodu rabatowego podczas składania zamówienia.

  1. Promocja może być uzależniona od podania kodu rabatowego podczas składania zamówienia.
  2. Po złożeniu zamówienia zawierającego pakiet lub zestaw promocyjny nie ma możliwości jego podziału.
  3. W przypadku rezygnacji Klienta zamówienia pakietu lub zestawu promocyjnego zgodnie z § 12 niniejszego regulaminu, może ona dotyczyć wyłącznie całego pakietu lub zestawu promocyjnego. Nie ma możliwości rezygnacji z pojedynczych usług wchodzących w skład pakietu lub zestawu promocyjnego.
  4. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu z innymi promocjami oraz kodami rabatowymi.
  5. W przypadku sprzeczności z innymi postanowieniami niniejszego regulaminu zastosowanie mają postanowienia zawarte w niniejszym paragrafie.

14. Dane osobowe

  1. Wszelkie dane, w tym dane osobowe podawane przez Klientów w Sklepie na każdym etapie korzystania ze Sklepu, przetwarzane są przez: EMKA PLUS – Krzysztof Mazur, ul. Pustola 34a/38, 01-107 Warszawa, które zarazem jest administratorem danych. Dane osobowe Klientów przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sklep znajdują się na stronie internetowej Sklepu poświęconej polityce prywatności.
  2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże niezbędne do dokonywania zakupów oraz korzystania z usług świadczonych przez Sklep drogą elektroniczną, które wymagają podania danych osobowych. Sklep przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży usług zamówionych przez Klienta w Sklepie, a w przypadku wyrażenia przez Klienta zgody, o której mowa w § 16 niniejszego regulaminu, również w celu świadczenia usługi newslettera.
  3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane po zalogowaniu w zakładce „Twoje konto” lub poprzez zgłoszenie do Serwisu.
  4. Klient podając dane oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są jego danymi.

15. Newsletter – bezpłatny biuletyn informacyjny

  1. Sklep wydaje newsletter – bezpłatny biuletyn informacyjny zawierający wiadomości, treści marketingowe i handlowe o produktach oraz usługach oferowanych przez Sklep i jego partnerów biznesowych.
  2. Klient może zamówić bezpłatną prenumeratę newslettera poprzez zaznaczenie opcji „Newsletter” w formularzu rejestracyjnym albo w terminie późniejszym w zakładce „Twoje konto”.
  3. Subskrypcja newslettera jest dobrowolna i nieodpłatna oraz świadczona na czas nieoznaczony.
  4. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z subskrypcji newslettera poprzez odznaczenie pola „Newsletter” w zakładce „Twoje konto” albo za pośrednictwem Serwisu.

16. Reklamacje

  1. Z zastrzeżeniem postanowień § 11 niniejszego regulaminu, wszelkie reklamacje, w tym reklamacje dotyczące działania Sklepu lub usług świadczonych drogą elektroniczną, mogą być zgłaszane do Sklepu pocztą elektroniczną lub tradycyjną albo za pośrednictwem Serwisu z podaniem danych osobowych, adresowych, przyczyny oraz żądania.
  2. Składanie reklamacji przez Klienta jest dobrowolne, a ich rozpatrywanie przez Sklep odbywa się na podstawie niniejszego regulaminu oraz przepisów prawa w terminie do 14 dni od otrzymania zawiadomienia.

17. Postanowienia końcowe

  1. Sklep nie korzysta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, chyba, że przepisy obowiązującego prawa stanowią inaczej.
  2. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie swoich uprawnień oraz w sprawach spornych w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów (uokik.gov.pl); w Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595; na Internetowej platformie ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/; w Federacji Konsumentów oraz Stowarzyszeniu Konsumentów Polskich.
  3. Ewentualne sprawy sporne rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sklepu.
  4. Indywidualne ustawienia urządzenia końcowego mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją produktu na komputerze Klienta, a rzeczywistym wyglądem produktu w odniesieniu do koloru, kształtu, wymiarów, etc. Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy zgodnie z postanowieniami § 12 niniejszego regulaminu.
  5. Regulamin podlega przepisom prawa obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej.
  6. W celu zapewnienia najwyższej jakości usług, a także w celach statystycznych, Sklep korzysta z informacji zapisywanych na urządzeniu końcowym Klienta – pliki cookies, które są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej. Korzystanie przez Klienta z przeglądarki, której ustawienia umożliwiają zapisywanie plików cookies na jego urządzeniu, oznacza zgodę Klienta na zapisywanie plików cookies na tym urządzeniu. Klient może w każdym czasie określić warunki dostępu Sklepu do plików cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki, zmieniając jej ustawienia w sposób wykluczający akceptację takich plików. Wyłączenie funkcji akceptacji plików cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu. Więcej informacji na ten temat znajduje się w polityce prywatności.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.