Twój koszyk jest obecnie pusty!
Regulamin serwisu
1. Definicje
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Klient – osoba fizyczna, każdy podmiot, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która posiadając zdolność do podejmowania czynności prawnych, korzysta ze Sklepu dokonując w nim zakupów oraz innych czynności.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupów w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową / zgodnie z art. 22, ustęp 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny /
Zamawiający – Konsument
Kontakt ze Sklepem –
Nazwa sklepu: GrobyCmentarzeWarszawa.pl,
telefon: 727 351 127,
E-mail: biuro@grobycmentarzewarszawa.pl
Konto – indywidualne nieodpłatne konto zakładane przez Kupującego w Sklepie w celu dokonywania transakcji w formie elektronicznej – uregulowana odrębnym regulaminem
Koszyk – funkcja Sklepu umożliwiająca wprowadzenie, modyfikowanie i wyświetlanie wszystkich danych związanych z zamówieniem usługi, czyli: wybrana usługa, rodzaje i liczba produktów niezbędnych do realizacji usługi, adres i położenie grobu, termin wykonania usługi, dane do faktury, forma płatności.
Podmiot realizujący płatność – zewnętrzny podmiot pośredniczący przy realizacji płatności za pomocą przelewu bankowego lub płatności kartą płatniczą
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresami: https://GrobyCmentarzeWarszawa.pl
Sprzedawca – EMKA PLUS – Krzysztof Mazur, ul. Pustola 34a/38, telefon: 889 598 639, NIP: 5271574164, REGON: 012880167
Strona usługowa – strona przestawiająca informacje o usłudze
Regulamin – niniejszy regulamin
Sklep – serwis internetowy „Opieka nad Grobami Warszawa”, działający pod adresem https://grobycmentarzewarszawa.pl służący do złożenia zamówienia na usługę
Komunikacja Drogą Elektroniczną – Komunikacja pomiędzy stronami za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) oraz formularzy kontaktowych dostępnych na stronie www.
Usługodawca – firma „EMKA PLUS – Krzysztof Mazur” z adresem siedziby: ul. Pustola 34a/38, 01-107 Warszawa, NIP: PL5271574164,
Usługobiorca – każda osoba fizyczna, uzyskująca dostęp do Serwisu i korzystająca z usług świadczonych za pośrednictwem Serwisu przez Usługodawcę.
Konsument – Usługobiorca
WooPayments – zewnętrzny operator płatności płatności elektronicznych
Przelewy24 – zewnętrzny operator płatności płatności elektronicznych
Biuro – miejsce obsługi Klienta dostępne pod numerem telefonu zamieszczonym na stronie głównej Sklepu Telefon oraz przez formularz kontaktowy za pośrednictwem sieci Internet pod adresem adres WWW lub E-mail
Promocje – informacje o promocjach obowiązujących w Sklepie
Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Usługę.
2. Postanowienie ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady:
- rejestracji w Sklepie
- korzystania ze Sklepu
- składania zamówień na usługi oferowane przez Sklep, ich realizacji oraz uiszczania za nie należności
- rezygnacji z zamówienia i odstąpienia od umowy przysługujące Klientom
- składania i rozpatrywania reklamacji
- Do przeglądania stron internetowych Sklepu i znajdujących się w nim produktów niezbędne jest urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową obsługującą JavaScript oraz pliki cookies typu Internet Explorer, Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Opera lub Safari.
- Korzystanie z funkcji Sklepu związanych z rejestracją i składaniem zamówień na usługi wymaga aktywnego konta poczty elektronicznej e-mail.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga rejestracji.
- Składanie zamówień przez Klienta na usługi znajdujące się w ofercie Sklepu i dokonywanie zamówień wymaga od Klienta wybranie jednej z alternatywnych możliwości:
- dokonania rejestracji Konta zgodnie z postanowieniami § 3 niniejszego regulaminu albo
- wskazania danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia
- bez dokonywania rejestracji
- Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem serwisu WooPayments, Przelewy24.pl
- Sklep, jego witryna i wszelkie treści zamieszczone na jego stronach internetowych albo na jakichkolwiek forach lub nośnikach, w szczególności informacyjnych lub reklamowych, jak też forma wyrażenia takich treści, są przedmiotem wyłącznych praw przysługujących EMKA PLUS albo osobom trzecim i podlegających ochronie prawnej. Owe treści i formy zostały przy tym zindywidualizowane w sposób identyfikujący EMKA PLUS. W związku z powyższym, kopiowanie albo jakiekolwiek inne przetwarzanie lub wykorzystywanie tych treści albo form, albo treści lub form rodzących do nich podobieństwo, może skutkować odpowiedzialnością prawną, w szczególności opartą na przepisach Kodeksu cywilnego o ochronie dóbr osobistych, przepisach ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2006.90.631 j.t. z późn. zm.) albo też przepisach ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2003.153.1503 j.t. z późn. zm.). Zabronione jest dostarczanie przez Klientów na strony Sklepu treści naruszających prawo, dobre obyczaje, albo prawa osób trzecich, działania ingerujące w funkcjonowanie Sklepu, jego zawartość oraz elementy techniczne, rozsyłanie spamu oraz prowadzenie w nim jakiejkolwiek działalności. Wszystkie nazwy produktów zamieszczone na stronie Sklepu mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. – Prawo własności przemysłowej lub innych przepisów prawa.
- Umowa w zakresie prowadzenia Konta oraz umowy o sprzedaż produktów odbywają się w języku polskim oraz na podstawie niniejszego regulaminu. Ceny podane są w języku polskim.
- Sklep może zmienić regulamin Konta jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności zmian w zakresie warunków technicznych, procesu zamawiania i zawierania umów, danych teleadresowych, numerów identyfikacyjnych, adresów, poprawy jakości, funkcjonalności oraz bezpieczeństwa świadczonej usługi, a także zmian przepisów prawnych regulujących działalność Sklepu. Zmiana taka będzie oznajmiana na stronie Sklepu. Zmieniony Regulamin nie będzie miał wpływu na zamówienia złożone przed jego wprowadzaniem.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza i nie ogranicza uprawnień Zamawiającego Usługę wynikających z przepisów prawa.
3. Rejestracja
- Rejestracja w Sklepie I założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Klienta. Umożliwia Klientowi założenie indywidualnego nieodpłatnego Konta, w ramach którego Klient może korzystać z następujących możliwości:
- wprowadzanie, edytowanie, modyfikowanie oraz usuwanie danych
- wprowadzanie różnych adresów dostawy
- składanie zamówień z wykorzystaniem wprowadzonych przez siebie danych
- przeglądanie historii złożonych zamówień
- korzystanie z kodów rabatowych w przypadku ich udostępnienia przez Sklep
- dokonywanie płatności za złożone zamówienia według wybranej przez siebie formy
- korzystanie z innych funkcji dostępnych dla Klientów posiadających Konto
- zamówienie oraz rezygnację z newslettera
- W celu rejestracji i założenia indywidualnego Konta, Klient musi wypełnić i przesłać formularz rejestracyjny online podając imię i nazwisko lub nick (pseudonim), adres e-mail oraz hasło, a także zapoznać się z postanowieniami niniejszego regulaminu i zaakceptować jego treść.
- Po wypełnieniu i przesłaniu formularza rejestracyjnego przez Klienta, Sklep, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, przesyła potwierdzenie dokonania rejestracji, co oznacza zawarcie między Klientem a Sklepem umowy o nieodpłatne świadczenie usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu konta Klienta na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
- Po dokonanej rejestracji Konta w Sklepie, Klient wykorzystuje Konto i wprowadzone w nim dane w komunikacji ze Sklepem i w realizacji składanych przez siebie zamówień, z czego może korzystać po zalogowaniu przy użyciu danych zapisanych podczas rejestracji Konta lub jego modyfikacji
- Utworzone przez Klienta Konto prowadzone jest przez Sklep nieodpłatnie i na czas nieoznaczony.
- Klient w każdym czasie może bez ponoszenia jakichkolwiek opłat zrezygnować z prowadzenia Konta przez Sklep i zażądać jego usunięcia składając żądanie w formie pisemnej na adres mailowy Serwisu. Usunięcie Konta następuje niezwłocznie po potwierdzeniu danych Klienta i jest jednoznaczne z rozwiązaniem umowy ze Sklepem prowadzenia konta Klienta.
- Sklep jest uprawniony do usunięcia konta Klienta w przypadku naruszenia prawa, praw osób trzecich, zasad współżycia społecznego, naruszenia niniejszego Regulaminu, podawania nieprawidłowych danych uniemożliwiających realizację zamówienia, albo powtarzającego się składania i rezygnowania z zamówień – poprzez złożenie oświadczenia na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres poczty elektronicznej i jest jednoznaczne z rozwiązaniem umowy ze Sklepem o prowadzenie konta Klienta.
- Usunięcia konta Klienta w trybie ustępu 7 lub ustępu 8, skutkuje anulowaniem złożonych przez niego zamówień i zwrotem zapłaconych kwot.
4. Informacje o produktach
- Informacje o usługach dostępnych w Sklepie stanowią ofertę w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.2. Ceny usług w Sklepie są cenami Brutto i podawane są w złotych polskich.
- Całkowity koszt zamówienia obejmujący cenę usług oraz dodatków do usługi jak znicze, kwiaty czy wiązanki uwidocznione są w Koszyku przed złożeniem zamówienia przez Klienta.
- Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen Usług z wyłączeniem zamówień złożonych przed zmianą ceny.
- Sklep może przeprowadzać akcje promocyjne na odrębnie określonych zasadach.
5. Zakupy w Sklepie
- Sklep dostępny jest dla Klientów w ciągu całego tygodnia i o dowolnej porze. Klient może składać zamówienia na Usługi dostępne w Sklepie w każdym czasie, z wyłączeniem zakazów lub ograniczeń wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
- Aby złożyć zamówienie należy:
- Posiadając już Konto zalogować się do Sklepu lub skorzystać z możliwości złożenia zamówienia bez rejestracji
- wybrać kolejno Termin wykonania usługi, adres cmentarza, położenie grobu, rodzaj usługi będącej przedmiotem zamówienia. Dodatkowo można zamówić złożenie kwiatów, wiązanek i zapalenie dodatkowych zniczy i dodać do koszyka klikając ”Do Koszyka”
- wypełnić formularz zamówienia podając dokładny adres oraz dane do faktury
- wybrać formę płatności
- wybrać opcję ”Zamawiam i płacę”, która jest dostępna zarówno bez rejestracji jak i z rejestracją,
- Zamówienie uznaje się za złożone w momencie potwierdzenia przez Kupującego jego treści i zaakceptowania Regulaminu.
- Przesłanie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sklepowi oferty zawarcia umowy kupna-sprzedaży zamówionej usługi, która staje się wiążąca dla Klienta i Sklepu po potwierdzeniu jej przyjęcia przez Sklep, o czym Sklep informuje Klienta w terminie do 7 dni roboczych potwierdzając drogą mailową przyjęcie zamówienia do realizacji.
- W przypadku braku możliwości przyjęcia zamówienia do realizacji, umowa pomiędzy Klientem a Sklepem nie zostaje zawarta, a wszelkie uiszczone płatności dotyczące tego zamówienia zostaną niezwłocznie zwrócone Klientowi.
- Sklep zastrzega sobie prawo do:
- anulowania zamówienia w razie braku pełnej płatności, co jest jednoznaczne ze zwolnieniem Sklepu z obowiązku jego realizacji i zwrotem Klientowi zapłaconej kwoty zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
- czasowego zwieszenia sprzedaży, wyłączenia niektórych funkcji, zawieszenia działania spowodowanego pracami modernizacyjnymi, awariami oraz czynnikami niezależnymi od Sklepu
- Każde składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
6. Modyfikacje zamówienia
- Klient może dokonywać zmian w zamówieniu odnośnie adresu dostawy i danych do faktury do momentu dokonania płatności poprzez złożenie odpowiedniej dyspozycji w zakładce ”Twoje konto” albo zgłaszając ją do Serwisu. W przypadku rezygnacji z zamówienia po dokonaniu zapłaty, zwrot odpowiadającej rezygnacji zapłaconej kwoty nastąpi zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z potrąceniem kosztów poniesionych przez Sklep.
- Zmian w zamówieniu można dokonywać na stronie Sklepu w zakładce „Twoje konto” lub klikając w link wysłany w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia dla zakupów bez rejestracji, lub kontaktując się z Serwisem.
- Klient otrzyma potwierdzenie dokonania zmian lub anulowania zamówienia na adres mailowy wskazany w procesie składania zamówienia.
7. Formy płatności
- Zamówienia złożone w Sklepie przez Klientów zarejestrowanych i niezarejestrowanych będą realizowane po opłaceniu z góry,
- Klient może wybrać jedną formę płatności za zamówienie, nie ma możliwości dokonania zapłaty za część zamówienia z góry, a za część zamówienia przy odbiorze.
- Płatności z góry mogą być uiszczane: przelewem bankowym, kartą płatniczą akceptowaną przez Sklep, jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Sklep.
- Po otrzymaniu pełnej wpłaty usługa zostaje realizowana w ustalonym terminie.
- Kody rabatowe posiadają okres ważności i tylko tym w czasie Klient może z niego skorzystać. Kod rabatowy nie może być łączony z żadnymi innymi kodami rabatowymi oraz promocjami.
- W przypadku dokonywania przez Klienta płatności kartą płatniczą bez rejestracji w Sklepie, przy każdej transakcji zostanie pobrana kwota w wysokości 1zł (jeden zł) w celu weryfikacji karty płatniczej i poprawności wskazanych danych. Po skutecznym pobraniu należności zostanie ona zwrócona w ciągu 2 dni roboczych, na co Klient wyraża zgodę.
- W przypadku niektórych metod płatności opłacenie zamówienia jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
8. Dodatkowa autoryzacja płatności
- Dodatkowa autoryzacja płatności przez podanie kodu autoryzującego wymagana jest w przypadku płatności kartą kredytową, która nie posiada wymagalności podania Kodu CVV2/CVC2
- Kod Autoryzacyjny zostanie wysłany Klientowi SMS-em oraz mailowo zgodnie z podanymi przez niego danymi podczas składania zamówienia, z okresem ważności wynoszącym 30 minut od jego otrzymania.
9. Realizacja zamówień
- Usługa jest realizowana w terminie ustalonym przy składaniu zamówienia przez klienta.
- W razie błędnie wybranego terminu realizacji zamówienia przez klienta, biuro skontaktuje się z klientem w celu ustalenia nowego terminu.
- W związku z realizacją zamówienia Sklep może przesyłać do Klienta prośbę o wypełnienie ankiety i oceny realizacji zamówienia.
10. Rękojmia i reklamacje z tytuł rękojmi
- W przypadku wadliwego wykonania usługi, Klient ma możliwość reklamowania na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- Korzystanie z prawa do reklamacji z tytułu rękojmi, wymaga od Klienta pisemnej reklamacji zawierającą jej przyczynę oraz treść żądania, a Sklep w ciągu 14 dni kalendarzowych powiadomi Klienta o swojej decyzji. Zgodnie z Kodeksem Cywilnym Klient może:
- żądać obniżenia ceny
- żądać poprawienia usługi
- przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i żądać zwrotu należności
11. Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy
- Klient może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na nie usługi nie zostały jeszcze wykonane.
- Rezygnacja z zamówienia może się odbyć poprzez:
- kontakt z Serwisem
- anulowanie zamówienia na stronie Sklepu po zalogowaniu do swojego konta Klienta
- Stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
- Konsument, który chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, powinien dostarczyć do Sklepu stosowne oświadczenie pocztą elektroniczną lub tradycyjną. Może skorzystać z formularza na stronie Sklepu, albo z ustawowego wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta informacji o wykonaniu przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W razie odstąpienia od umowy Sklep zwróci Konsumentowi uiszczoną przez niego należność.
- Konsument, który odstąpił od umowy, ma obowiązek zwrócić produkt do Sklepu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
12. Zwrot należności Klientom
- Sklep dokonuje zwrotu należności niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni w przypadku:
- anulowania zamówienia opłaconego z góry przed jego realizacją
- uznania reklamacji i braku możliwości wykonania usługi
- nieprzyjęcia oferty Klienta dotyczącej zamówienia, jeżeli zamówienie zostało opłacone z góry.
- W przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z § 12 niniejszego regulaminu, Sklep zwraca Konsumentowi płatność niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy
- Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty i miejsca, z jakiego korzystał Klient.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu Klientowi środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą, Sklep dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.
13. Promocje
- Na stronach Sklepu i newslettera mogą być ogłaszane promocje na czas określony i nieokreślony lub do wyczerpania usług objętych Promocją. Promocje obniżają procentowo lub kwotowo cenę usługi po spełnieniu warunków promocji, a mogą występować jako:
- promocje usługowe – obniżające cenę usługi zgodnie z rabatem kwotowym lub procentowym
- promocje wartościowe – obniżające cenę Koszyka po dodaniu do niego usług objętych promocją
- pakiety promocyjne – przy zakupie określonej ilości dowolnych usług objętych Promocją
- zestawy promocyjne – przy zakupie zestawu promocyjnego składającego się usług zamieszczonych w zakładce Promocje.
Promocja może być uzależniona od podania kodu rabatowego podczas składania zamówienia.
- Promocja może być uzależniona od podania kodu rabatowego podczas składania zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia zawierającego pakiet lub zestaw promocyjny nie ma możliwości jego podziału.
- W przypadku rezygnacji Klienta zamówienia pakietu lub zestawu promocyjnego zgodnie z § 12 niniejszego regulaminu, może ona dotyczyć wyłącznie całego pakietu lub zestawu promocyjnego. Nie ma możliwości rezygnacji z pojedynczych usług wchodzących w skład pakietu lub zestawu promocyjnego.
- Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu z innymi promocjami oraz kodami rabatowymi.
- W przypadku sprzeczności z innymi postanowieniami niniejszego regulaminu zastosowanie mają postanowienia zawarte w niniejszym paragrafie.
14. Dane osobowe
- Wszelkie dane, w tym dane osobowe podawane przez Klientów w Sklepie na każdym etapie korzystania ze Sklepu, przetwarzane są przez: EMKA PLUS – Krzysztof Mazur, ul. Pustola 34a/38, 01-107 Warszawa, które zarazem jest administratorem danych. Dane osobowe Klientów przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sklep znajdują się na stronie internetowej Sklepu poświęconej polityce prywatności.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże niezbędne do dokonywania zakupów oraz korzystania z usług świadczonych przez Sklep drogą elektroniczną, które wymagają podania danych osobowych. Sklep przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży usług zamówionych przez Klienta w Sklepie, a w przypadku wyrażenia przez Klienta zgody, o której mowa w § 16 niniejszego regulaminu, również w celu świadczenia usługi newslettera.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane po zalogowaniu w zakładce „Twoje konto” lub poprzez zgłoszenie do Serwisu.
- Klient podając dane oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są jego danymi.
15. Newsletter – bezpłatny biuletyn informacyjny
- Sklep wydaje newsletter – bezpłatny biuletyn informacyjny zawierający wiadomości, treści marketingowe i handlowe o produktach oraz usługach oferowanych przez Sklep i jego partnerów biznesowych.
- Klient może zamówić bezpłatną prenumeratę newslettera poprzez zaznaczenie opcji „Newsletter” w formularzu rejestracyjnym albo w terminie późniejszym w zakładce „Twoje konto”.
- Subskrypcja newslettera jest dobrowolna i nieodpłatna oraz świadczona na czas nieoznaczony.
- Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z subskrypcji newslettera poprzez odznaczenie pola „Newsletter” w zakładce „Twoje konto” albo za pośrednictwem Serwisu.
16. Reklamacje
- Z zastrzeżeniem postanowień § 11 niniejszego regulaminu, wszelkie reklamacje, w tym reklamacje dotyczące działania Sklepu lub usług świadczonych drogą elektroniczną, mogą być zgłaszane do Sklepu pocztą elektroniczną lub tradycyjną albo za pośrednictwem Serwisu z podaniem danych osobowych, adresowych, przyczyny oraz żądania.
- Składanie reklamacji przez Klienta jest dobrowolne, a ich rozpatrywanie przez Sklep odbywa się na podstawie niniejszego regulaminu oraz przepisów prawa w terminie do 14 dni od otrzymania zawiadomienia.
17. Postanowienia końcowe
- Sklep nie korzysta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, chyba, że przepisy obowiązującego prawa stanowią inaczej.
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie swoich uprawnień oraz w sprawach spornych w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów (uokik.gov.pl); w Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595; na Internetowej platformie ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/; w Federacji Konsumentów oraz Stowarzyszeniu Konsumentów Polskich.
- Ewentualne sprawy sporne rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sklepu.
- Indywidualne ustawienia urządzenia końcowego mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją produktu na komputerze Klienta, a rzeczywistym wyglądem produktu w odniesieniu do koloru, kształtu, wymiarów, etc. Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy zgodnie z postanowieniami § 12 niniejszego regulaminu.
- Regulamin podlega przepisom prawa obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej.
- W celu zapewnienia najwyższej jakości usług, a także w celach statystycznych, Sklep korzysta z informacji zapisywanych na urządzeniu końcowym Klienta – pliki cookies, które są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej. Korzystanie przez Klienta z przeglądarki, której ustawienia umożliwiają zapisywanie plików cookies na jego urządzeniu, oznacza zgodę Klienta na zapisywanie plików cookies na tym urządzeniu. Klient może w każdym czasie określić warunki dostępu Sklepu do plików cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki, zmieniając jej ustawienia w sposób wykluczający akceptację takich plików. Wyłączenie funkcji akceptacji plików cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu. Więcej informacji na ten temat znajduje się w polityce prywatności.